اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ایران پوریان: خرمگاه راست می‌گوید ما بی‌انگیزه هستیم +فیلم

بازیکن آلومینیوم اراک پس از شکست مقابل سایپا از بی‌انگیزگی بازیکنان تیم و علت شکست در 5 هفته اخیر صحبت کرد.

ایران پوریان: خرمگاه راست می‌گوید ما بی‌انگیزه هستیم +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ایران پوریان پس از شکست آلومینیوم مقابل سایپا در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم شانس برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم. آقای خرمگاه راست می‌گوید ما بی‌انگیزه هستیم. بی‌انگیزگی ما نیز به خاطر این است که چند بازی متوالی باختیم  و از لحاظ روحی و روانی به هم ریختیم. 

بازیکن آلومینیوم اراک اظهار داشت:‌ تک تک ما بازیکنان و کادر فنی در این نتایج ضعیف 5 هفته اخیر تاثیر داریم. تیم ما تیمی جوان است و امسال به نظرم در کل نتیجه خوبی گرفته است. جدا از اینکه ما 5 هفته متوالی شکست خوردیم ولی از لحاظ رتبه و از لحاظ اینکه سال اولی است که در لیگ برتر هستیم، نتیجه ایده‌آلی به ثبت رساندیم. 

ایران پوریان گفت: باشگاه شرایط ایده آلی داشته و تمام تعهدات مالی نسبت به بازیکن را انجام داده است. بازیکنان به نظرم اکثریت با تیم ادامه خواهند داد.

او در خصوص اینکه چرا بازوبند کاپیتانی را به بازیکن دیگر واگذار کرده است، گفت: حسینی بازیکن قدیمی این باشگاه است و به نظرم حقش این است که کاپیتان تیم باشد. منم به همین دلیل بازوبند را به او دادم. 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول