اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

نماینده ایران: غرب به دنبال تطهیر گروهک تروریستی منافقین است

رایزن نمایندگی ایران در دفتر سازمان ملل در ژنو در پاسخ به مطلب منتشر شده در نیوزویک عنوان کرد: گروهک منافقین کماکان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده، اما غرب تلاش می کند این گروهک را تطهیر کند.

نماینده ایران: غرب به دنبال تطهیر گروهک تروریستی منافقین است

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مجله نیوزویک به مناسبت برگزاری نشست گر‌وهک تروریستی منافقین  در تاریخ ۱۹ تیر ماه  ۱۴۰۰، در گزارشی به قلم دیوید برننان (DAVID BRENNAN) ، با بررسی سوابق و عملکرد تروریستی گروهک منافقین تلاش کرد از زبان عناصر وابسته به این گروهک به اتهامات وارده به منافقین پاسخ دهد. 

در همین خصوص نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو با ارسال بیانیه‌ای برای نشریه نیوزویک تاکید کرد که گروهک منافقین همچنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده و در ترور دانشمندان هسته ای ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است.
«بهرام حیدری» رایزن نمایندگی دائم  جمهوری اسلامی ایران در ژنو، برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ را نشان دهنده عمق انحطاط سیاسی آمریکا و ورشکستگی سیاسی و اخلاقی مخالفان جمهوری اسلامی ایران خواند که به راحتی فریب چنین فرقه تروریستی منفور و رقت انگیز که مرتکب جنایات تروریستی نظیر ترور، بمبگذاری و خرابکاری شده و جان هزار نفر از ایرانیان را گرفته اند، را می‌خورند.

رایزن نمایندگی ایران در ژنو افزود: منافقین ماهیت تروریستی خود را  کماکان حفظ کرده و به انجام ترورها در داخل ایران از جمله ترور دانشمندان ایرانی در تبانی با رژیم اسرائیل ادامه داده است. با این حال  آمریکا و اتحادیه اروپا تلاش کرده‌اند که ماهیت تروریستی این فرقه تروریستی را  نادیده گرفته و تطهیر کنند و از آن به عنوان  اهرم فشاری علیه ایران استفاده کنند.

رایزن نمایندگی ایران در ژنو همچنین اتهامات وارده علیه اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی زندانی در بلژیک را رد کرد و این اتهامات را بسیار دور از حقیقت خواند.

وی اتهام زنی‌ها علیه اسدالله اسدی را توطئه‌ای طراحی شده از جانب گروهک منافقین و برخی سرویس‌ها خواند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول