اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بخش آی سی یو و سی سی یو بیمارستان امام رضا (ع) چالوس افتتاح شد

بخش ICU و,CCU و آنژیوگرافی بیمارستان امام رضا (ع) چالوس با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به بهره‌برداری رسید.

بخش آی سی یو و سی سی یو بیمارستان امام رضا (ع) چالوس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، ساختمان جدید بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس با ۹ تخت ای سی یو، ۹ تخت سی سی یو، ۱۰ تخت مراقبت ویژه، اورژانس، رادیولوژی، آنژیوگرافی و اتاق عمل سرپایی عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه افتتاح این مرکز با اشاره به فعالیت ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه پاسداران در کشور اظهار کرد: تعداد ۶ بیمارستان رسمی و بقیه مراکز درمانی هستند که در شرایط کرونا بیشتر بیمارستان‌ها در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و افزود: در این مقطعی که مردم با مشکلات اقتصادی و درمانی مواجه هستند باید کمک کنیم تا از این مقطع عبور کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا جانشان را برای رضای خدا دادند، افزود: به فرموده مقام‌معظم رهبری قدمگاه بیش از ۲۱ هزار شهید گیلان و مازندران بوده و توسعه و ارتقاء وضعیت سلامت، کوچکترین خدمت ما به این سرزمین است.

تنگسیری گفت: تلاش برای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مردم باید در اولویت باشند و تمام خدمات و تلاش ما در این راستا خواهد بود.

وی در پایان خطاب به کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) چالوس، افزود: خواهش دارم بیمارانی که با درد به مرکز مراجعه می‌کنند با خوش رفتاری نیمی از درد آن را کم کنید و بقیه با تخصص خوب شما انشالله حل خواهد شد.

سردار سیدعلی موسوی فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه مراسم به مراکز درمانی پشیبان اشاره کرد و افزود: بیمارستان امام رضا (ع) یکی از مراکز پشتیبان کننده شمالی نیروی دریایی است.

وی با بیان اینکه در این بیمارستان سه فاز را پشت سر گذاشتیم خاطر نشان کرد: این مرکز ابتدا درمانگاه بوده و بعدها مرکز جراحی و با گرفتن مجوزهای لازم در حال حاضر به بیمارستان تبدیل و توسعه یافت.

فرمانده بهداری با اشاره به اینکه ساختمان بخش ICU و  CCU و آنژیوگرافی به مدت دو سال به طول انجامید، گفت: با افتتاح این بخش حدود ۲ هزار و ۸۰۰ متر به فضای بیمارستان اضافه شد که در مجموع بعد از اتمام این فاز فضای بیمارستان حدود ۱۱ هزار ۶۰۰ متر است که همه بخش های لازم یک بیمارستان در غرب استان را دارد و یکی از کامل‌ترین بیمارستان‌ها شده است.

وی افزود: فاز بعدی این بیمارستان مجهز به تجهیزات ام آر آی خواهد شد و ساختمان بخش ام ار ای هم آماده است.

به گزارش فارس از چالوس این بیمارستان ۶۴ تختخوابی با ۲۵ میلیارد تومان بابت ساخت و تجهیز توسط فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه در میدان معلم شهر چالوس از سال ۹۵ آغاز و تاکنون در حال توسعه و پیشرفت است.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول