اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ناظم الشریعه: شروع خوبی در تورنمنت تایلند داشتیم/مهمترین هدف ما هماهنگی است

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت:در اولین گام سعی کردیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.

ناظم الشریعه: شروع خوبی در تورنمنت تایلند داشتیم/مهمترین هدف ما هماهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص بازی امروز برابر لیتوانی که با نتیجه 5 بر صفر به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید اظهار داشت: همانطور که همه می دانند در هر تورنمنتی اولین بازی مشکلات و سختی های خودش را دارد. جدای از اینکه بعد از دو سال دوری از مسابقات، امروز برابر لیتوانی که میزبان جام جهانی فوتسال نیز هست، ظاهر شدیم. حریف تیم فیزیکی خوبی بود.در اولین گام سعی کردیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.

وی افزود: در هر صورت بازیکنان امروز خیلی خوب برابر لیتوانی ظاهر شدند و با هوش بالا توانستند برنامه های مدنظر کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند. با توجه به زمان کمی که داشتیم، به نتیجه دلخواه رسیدیم. در نیمه دوم نیز سعی کردیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. به با تجربه ها استراحت دادیم و نیروهای جوان را وارد زمین مسابقه کردیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران که با سایت فدراسیون صحبت می کرد ادامه داد: به دنبال کار دفاعی و هماهنگی لازم بین بچه ها بودیم. در این دیدار از تمام 15 بازیکن استفاده کردیم و فقط یک دروازه بان امروز بازی نکرد.

ناظم الشریعه خاطر نشان کرد: از نتیجه بازی راضی هستم و فکر می کنم شروع خوبی در این تورنمنت داشتیم. البته نباید بقیه حریفان را دست کم بگیریم. تلاش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم و مهمترین هدف ما در این تورنمنت، ابتدا هماهنگی و بعد کسب نتیجه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول