اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

وزیر راه و شهرسازی درگذشت رئیس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

وزیر راه و شهرسازی درگذشت رئیس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:‌إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ؛ هنوز باور نداریم خون دل در فراق ابدی نازنینی بر زبان قلم جاری می‌کنیم، که دوستی با او، مایه مباهات بود و مصاحبت با او موجب شکوفایی و در خلوت تلخ خویش، خاطرات شیرین آن عزیز سفر کرده را مرور می‌کنیم؛ تا آرام آرام باور کنیم میعادگاه ابدی ما، سرای آخرت است.

در ادامه پیام اسلامی آمده است: درگذشت مدیر متعهد و توانمند، فردی خدوم و انقلابی جناب آقای مهندس علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که عمر شریف خویش را در خدمت به محرومان و حضور در مناطق کم برخوردار و حضور در میدان بحران‌های طبیعی برای رفع آلام مردم در سراسر کشور سپری نمود، موجب تأسف و تألم خاطر عمیق شد، وی از جمله مدیران جهادی، کاردان و سختکوشی بود که در دوران مسئولیت خویش همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت به شهروندان محروم از داشتن سرپناه، مناطق دور و کم برخوردار کشور و زلزله و سیل زدگان کشور بود.

در بخش دیگری از پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است: زحمات و آثار ارزشمند تلاش‌های ایشان در سنگر مدیریت و در مسیر خدمت به شهروندان برای همیشه در اذهان مردم شریف در مناطق مختلف ایران به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند و ان شاء الله خداوند متعال آن مرحوم را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد.

در پایان پیام اسلامی آمده است: ضمن همدردی، خود را شریک این اندوه بزرگ می‌دانم و فراق ابدی آن مرحوم را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالیخانواده محترم آن مرحوم، کارکنان بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی ، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

به گزارش فارس، علی‌رضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به علت ابتلا به بیماری کرونا شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول