اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست ملوان:حریف سرسختی برای تیم‌های بزرگ هستیم/محرومیت 20 روزه کرمانشاهی عادلانه نیست

سرپرست تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: در نیمه‌ نهایی جام حذفی تیم‌های بزرگی حضور دارند اما قطعا حریف سرسختی برای آن‌ها خواهیم بود.

سرپرست ملوان:حریف سرسختی برای تیم‌های بزرگ هستیم/محرومیت 20 روزه کرمانشاهی عادلانه نیست

حسین برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صعود ملوان بندرانزلی به مرحله نیمه ‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: تمام مجموعه ملوان، پژمان نوری، مازیار زارع و خودم از این که در این اوضاع سخت توانستیم دل مردم انزلی را شاد کنیم و به آن‌ها دلخوشی بدهیم، خوشحال هستیم.

وی افزود: در بازی شب گذشته هر دو تیم احتیاط می‌کردند چون حتی یک گل هم می‌توانست باعث برد یک تیم شود ولی ما در نیمه دوم بهتر کار کردیم. سعی کردیم با تعویض‌ها و حضور نفرات تازه نفس شکل تهاجمی‌تری به تیم بدهیم. چند موقعیت هم به دست آوردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. با این حال در طول 120 دقیقه دروازه را بسته نگه داشتیم و در ضربات پنالتی برنده شدیم تا به مرحله بعد برسیم. رضا حیدری دروازه‌بان خوب و با شخصیتی است. او با مهار دو پنالتی نقش مهمی در این صعود داشت. ما مربی دروازه‌بان‌های خوبی داریم که دروازه‌بان خوبی را تحویل داده است. محمد حبیبی یک مربی حرفه‌ای است و زحماتی که کشیده خوشبختانه شب گذشته جواب داد.

برومند با اشاره به قرعه کشی مرحله نیمه‌نهایی تصریح کرد: برایمان فرقی نمی‌کند که چه قرعه‌ای به ما بخورد. با هر تیمی روبرو شویم برای جنگیدن به زمین می رویم. تیمی داریم که نام حریفان برایش مهم نیست. مازیار زارع همیشه به بازیکنان می‌گوید که جنگیدن شما در زمین برای من مهم است. در این مرحله تیم‌های بزرگی حضور دارند اما ما هم قطعا حریف سرسختی برای آن‌ها خواهیم بود و فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم.

سرپرست تیم ملوان در مورد اینکه آیا به حضور در فینال جام حذفی فکر می‌کنند، عنوان کرد: صددرصد. در شرایطی هستیم که به همه چیز فکر می‌کنیم. تیم جوان و جنگنده‌ای داریم و قطعا در بازی نیمه‌نهایی با تمام توان حاضر می‌شویم. ان‌شاالله فدراسیون فوتبال نظارت ویژه‌ای هم از نظر داوری و هم از نظر برگزاری مسابقات روی این مرحله از جام حذفی داشته باشد تا بازی‌ها در سلامت کامل برگزار و نتایج درون زمین مشخص شوند تا هر تیمی که شایسته است و استحقاقش را دارد، به فینال برسد.

وی در مورد محرومیت رضا کرمانشاهی به دلیل اشتباه در بازی ملوان مقابل بادران، اظهار داشت: این محرومیت 20 روزه عادلانه نیست. اگر در بازی دیگر شهرداری آستارا پنالتی خودش را گل‌ می‌کرد و هوادار امتیاز از دست می‌داد، بادران با یک پنالتی اشتباه و بسیار ناعادلانه به لیگ برتر می‌رسید. آیا در این صورت کرمانشاهی خودش را می‌بخشید؟ اگر نتیجه بازی ما با بادران در صعود این تیم تاثیر داشت فدراسیون چه می‌کرد؟

برومند تصریح کرد: در آن بازی به گفته کارشناسان یک پنالتی برای ما گرفته نشد و یک بازیکن آن‌ها هم اخراج نشد. هرچه به کرمانشاهی گفتیم گفت ندیدم! مگر می‌شود داور هیچ صحنه‌ای را نبیند؟ امیدوارم فدراسیون برخورد شدیدتری با این مسائل داشته باشد. محرومیت 20 روزه چیزی را حل نمی‌کند و به این ترتیب این مشکلات ادامه دار خواهند بود. کرمانشاهی خوش شانس بود که نتیجه این بازی در صعود تیمی تاثیر نداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول