اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

کسب مدال طلای المپیک توسط مدافع حرم و سجده او بر روی چفیه مایه مباهات است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی نوشت: سجده با شکوه بر روی چفیه و شکرگزاری و سلام نظامی آقای جواد فروغی بر بلندای المپیک باعث غرور، مباهات و مسرت وصف‌ناپذیر ملت شریف ایران اسلامی شد.

کسب مدال طلای المپیک توسط مدافع حرم  و سجده او بر روی چفیه مایه مباهات است

به  گزارش خبرگزاری فارس، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، کسب مدال طلای المپیک توکیو توسط «جواد فروغی» در رشته تیراندازی را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

قهرمانی افتخارآمیز آقای جواد فروغی پاسدار رشید اسلام و مدافع فداکار حرم آل الله و عرصه سلامت در آوردگاه جهانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو و کسب نخستین مدال طلای المپیک در تاریخ تیراندازی ایران، شور و شعف مضاعفی را در دهه ولایت به ارمغان آورد.

سجده با شکوه بر روی چفیه و شکرگزاری و سلام نظامی این قهرمان مؤمن و متعهد به مکتب امام خمینی (ره)، آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی بر بلندای المپیک باعث غرور، مباهات و مسرت وصف‌ناپذیر ملت شریف ایران اسلامی شد و شعار «ما مقتدریم» را در منظر جهانیان عینیت بخشید.

ضمن تبریک این قهرمانی و حماسه سازی به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده ایشان و خداقوت به این قهرمان سرافراز، امیدوارم همواره شاهد موفقیت جوانان بصیر و غیرتمند این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی برای اعتلای بیش از پیش نام مقدس ایران اسلامی و تبلور فرهنگ حماسه و ایثار در سپهر جهانی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول