اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

روحانی طی پیامی درگذشت مرحوم علیرضا تابش را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم علیرضا تابش، اظهار داشت: این چهره فرهیخته و مدیرفعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجاگذاشت.

روحانی طی پیامی درگذشت مرحوم علیرضا تابش را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم مهندس علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این چهره فرهیخته و مدیرفعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجاگذاشت.

متن پیام روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت یار صدیق محرومان و دردمندان و خدمتگزار متعهد، دلسوز و پر تلاش مرحوم مهندس علیرضا تابش، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

 این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری از جمله به عنوان استاندار کردستان، گیلان و خوزستان و در سمت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت که در یادها باقی خواهد ماند.

 اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه و ماندگار آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول