اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اشتغال‌زایی آستان قدس رضوی در خوزستان با راه‌اندازی 320 واحد دامداری

بنیاد کرامت رضوی با حضور پس از وقوع سیل در استان خوزستان، طرح‌های مختلفی را برای خودکفایی و اشتغال خانواده‌های بی‌بضائت در این استان اجرا کرده است.

اشتغال‌زایی آستان قدس رضوی در خوزستان با راه‌اندازی 320 واحد دامداری

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس بنیاد کرامت رضوی با حضور پس از وقوع سیل در استان خوزستان، طرح‌های مختلفی را برای خودکفایی و اشتغال خانواده‌های بی‌بضائت در این استان اجرا کرده است.

یکی از مناطقی که در آن طرح‌های اشتغال‌زایی اجراشده است منطقه شعیبیه است که محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با حضور در این منطقه در جمع مردم گفت: با تأکید تولیت آستان قدس رضوی پس از وقوع سیل خوزستان ایجاد طرح اشتغال پایدار را در دستور کار قرار دادیم و خوشحالیم که با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و همت گروه‌های جهادی و جوانان منطقه امروز شاهد اجرای ۱۶۶ طرح در منطقه هستیم.

 

 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: تلاش در جهت گره‌گشایی از کار محرومان و مستضعفان، سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه سیره و روش امام رضا (ع) است و بحمدالله با نام مبارک حضرت برای جمع کثیری از جوانان این منطقه اشتغال ایجاد شده است. همچنین در کل ۳۲۰ واحد اشتغالزایی به ارزش ۲۲۴ میلیارد ریال با ۱۹۲۰ رأس دام گاومیش در منطقه ایجاد می‌شود.

استاد آقا با اعلام اینکه برای ساخت و احداث ۵۰ واحد اشتغال‌زایی دیگر در منطقه نیز تسهیلات واریز شده گفت: نظارت بر فرآیند ساخت و اجرای واحدهای اشتغالزایی، کمک در جهت تامین علوفه مورد نیاز و خدمات دامپزشکی از جمله مواردی است که دفاتر تسهیل‌گری بنیاد کرامت رضوی برای احداث ۲۰۴ واحد دیگر در منطقه ارائه خدمت می‌کنند.

وی در ادامه به ضرورت حل مشکل آب منطقه شعیبیه اشاره و اظهار کرد: با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر(عج) و فرمانداری شوشتر پروژه آب شرب ۳۴ روستا در غرب شعیبیه با حفر ۴ حلقه چاه توسط بنیاد کرامت اجرا خواهد شد که سهم ما ۱۲ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول