اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

المپیک توکیو| فرزام: چشم بسته راهی المپیک شدیم/ نقطه ضعف ما عدم شرکت در مسابقات جهانی است

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: نقطه ضعف ما این است که در ۶ سال گذشته در مسابقات جهانی شرکت نکرده‌ایم.

المپیک توکیو| فرزام: چشم بسته راهی المپیک شدیم/ نقطه ضعف ما عدم شرکت در مسابقات جهانی است

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نتیجه نازنین ملایی در المپیک توکیو و صعود به نیمه نهایی (A/B)، عنوان کرد: آنچه مربوط به برگزاری مسابقات است، خوب است اما شرایط پیست که تجربه آن را در کسب سهمیه المپیک داشتیم مواج است که ما از این جهت مشکلی نداشتیم و کارمان را راحت انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ ادامه داد: برای اینکه انتظارات بالا نرود و هم اینکه پله پله کار را جلو ببریم، هدفگذاری این بود در این بازی‌ها به فینال C راه پیدا کنیم که در این صورت می‌توانستیم ۷-۸ پله جایگاه ایران را ارتقا دهیم.

فرزام ادامه داد: یکی از نقاط ضعف کاری ما این است که ۶ سال نه در مسابقات جهانی و نه کاپ‌های جهانی شرکت نداشتیم و تقریبا چشم بسته راهی المپیک شدیم. برای اینکه بتوانیم به نتایج خوب برسیم باید بدانیم حریفان‌مان به چه صورت مسابقه می‌دهند و عملکرد آنها در هر ۵۰۰ متر چگونه است.

فرزام با اشاره به آنالیز حریفان بعد از رسیدن به توکیو خاطرنشان کرد: در یکی دو روز اول که آمدیم بچه‌ها را آنالیز کردیم و خدا را شکر می‌کنم تا اینجا جواب داد. برای حضور در المپیک ریسک بزرگی کردیم و ۲-۳ هفته مانده به المپیک شرایط تمرینی ملایی را کاملا متفاوت کردم و با تکنیک و تاکتیک متفاوت کار را جلو بردیم که تا اینجا جواب داده است.

وی یادآور شد: مسابقه ما روز پنجشنبه برگزار می‌شود و ۳ روز برای ریکاوری زمان داریم. بهترین های دنیا در گروه ملایی بودند و بدانید کارمان در ادامه سخت‌تر خواهد شد. هر ورزشکاری که بالا آمده عنوان دار جهان و المپیک است. کشورهای خوبی مانند سوئد، بلاروس، کرواسی از دور رقابت‌ها خارج شده‌اند. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول