اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

استخدام های دقیقه نودی در شهرداری تهران متوقف شد؟

منتخب شورای ششم تهران با اشاره به اینکه موضوع توقف استخدام های دقیقه نودی شهرداری را پیگیری کرده ایم، گفت: انجام این استخدام ها مشکلات زیادی را برای شهرداری ایجاد می کند.

استخدام های دقیقه نودی در شهرداری تهران متوقف شد؟

پرویز سروری، منتخب شورای ششم تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام استخدام های دقیقه نودی در شهرداری تهران اظهارداشت: خبرهای متفاوتی در این زمینه به دستمان رسیده، قرار بود این موضوع متوقف شود و شورای ششم هم پیگیر این موضوع بوده است. 

وی افزود: البته شنیده ها حکایت از این دارد که مدیران کنونی شهرداری اصرار به برگزاری آزمون دارند و علاقه به استخدام های دقیقه نودی همچنان پابرجا است.

منتخب شورای ششم تهران گفت: منتخبین شورای ششم همچنان تاکید داریم که این اقدام نباید صورت نگیرد چرا که این استخدام های دقیقه نودی مشکلات زیادی را برای شهرداری تهران به همراه خواهد داشت.

به گزارش فارس، مهدی چمران، منتخب شورای ششم تهران نیز از استخدام شائبه دار 2100 نفر در شهرداری تهران خبر داده بود و گفت: گواهی سازمان امور استخدامی حکایت از استخدام های شائبه دار و جدید در شهرداری دارد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول