اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش ترکیه متحمل ۴ کشته و زخمی در شمال سوریه شد

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد در پی حمله به کاروان نظامی این کشور در منطقه «الباب» واقع در شمال سوریه، ۲ نظامی ترکیه‌ای کشته و ۲ نظامی دیگر مجروح شدند.

ارتش ترکیه متحمل ۴ کشته و زخمی در شمال سوریه شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع ترکیه از کشته و زخمی‌شدن حداقل ۴ نظامی خود در شمال سوریه خبر داد.

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح»، در بیانیه این وزارتخانه آمده است که در پی حمله به کاروان نظامی ترکیه در منطقه «الباب» واقع در شمال سوریه، ۲ نظامی ترکیه‌ای کشته و ۲ نظامی دیگر مجروح شدند.

وزارت دفاع ترکیه توضیح داد این خودروی نظامی در حال حرکت به پایگاه نظامی این کشور در منطقه الباب بود که هدف حمله قرار گرفت و مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که پس از شناسایی محل «تروریست‌هایی» که این حمله را انجام دادند، بلافاصله عملیات تلافی‌جویانه انجام شد و مقر آنها هدف قرار گرفت.

پیش از این، «ایمن سوسان» رئیس هیأت مذکره کننده دولت سوریه گفته بود حضور نظامیان ترکیه در خاک این کشور اشغالگرانه است و مهمترین عامل طولانی شدن بحران سوریه به شمار می‌رود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول