اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبیر کل شورای همکاری، امنیت خلیج فارس را امنیت کل جهان دانست

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس تأکید کرد که امنیت منطقه خلیج فارس برای امنیت کل جهان مهم است.

دبیر کل شورای همکاری، امنیت خلیج فارس را امنیت کل جهان دانست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نایف الحجرف» دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس گفت که کشورهای عضو این شورا به حمایت از منافع و تحقق طرح‌های خود جهت دستیابی به آینده بهتر برای ملت‌های خود و کل منطقه ادامه خواهند داد.

الحجرف روز جمعه(دیروز) در یازدهمین دور همایش خلیج فارس که به همت مرکز پژوهش‌های الخلیج و دانشگاه کمبریج انگلیس به صورت مجازی برگزار شد، گفت: یکی از درس‌هایی که می‌توان از همه‌گیری ویروس کرونا آموخت این است که همکاری و همبستگی تنها راه مقابله با چالش‌هاست و هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد».

الحجرف تصریح کرد که شورای همکاری خلیج فارس در طول چهار دهه فعالیت خود، مشارکت موثر در مقابله با پدیده تروریسم داشته است.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس برای امنیت کل جهان واقعا مهم است، گفت که وضعیت عراق، سوریه، لبنان و یمن تهدیدی برای امنیت خلیج فارس است.

او تأکید کرد که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به حمایت از منافع خود و تحقق طرح‌های آن برای دستیابی به آینده بهتر برای ملت‌های خود و کل منطقه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول