اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

المپیک توکیو| روایت صالحی امیری از شیرینی کام مردم بعد از مدال طلای فروغی

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در این شرایط سخت کرونایی که ملت در رنج و عذاب در حال زندگی هستند، مدال طلای فروغی می‌تواند برای لحظاتی کام ملت را شیرین کند.

المپیک توکیو| روایت صالحی امیری از شیرینی کام مردم بعد از مدال طلای فروغی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از توکیو، سید رضا صالحی‌امیری در حاشیه روز نخست رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: امیدوارم که نخستین مدال طلای کاروان ایران کام ملت را شیرین کرده باشد. این مدال سرآغاز خوب امروز برای ورزش قهرمانی بود. در این شرایط سخت کرونایی که ملت در رنج و عذاب در حال زندگی هستند اتفاقاتی از جمله مدال طلای فروغی می‌تواند برای لحظاتی کام ملت را شیرین کند.

وی با بیان اینکه امیدوارم این روند در روزهای آینده هم تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: حالا که با مسئولان ورزش در توکیو شاهد صحنه‌های مختلف ورزشی هستیم می‌بینیم  که تمام قهرمانان به نام در حال رقابت سنگین هستند و کسب سکو کار بسیار سختی است.

رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: چیزی که در این بین ارزش بزرگ برای قهرمانان ما است، غیرت و غرور ایرانی است که همه توان خود را به کار گرفته‌اند. امروز شمشیربای، بوکس، تکواندو و والیبال و همه رشته‌ها با دعای خیر مردم در تلاش برای کسب سکوها هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول