اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت با هر بارش مشکلات کم آبی را فراموش می‌کرد/ با همگرایی ملی بر کم آبی فائق آییم

نماینده اردستان در مجلس با بیان اینکه مشکلات کم‌آبی و اقدامات لازم برای اصلاح انتقال آب در 2 سال گذشته به دلیل بارش‌های خوب مغفول واقع شده است گفت: باید با یک برنامه میان‌مدت و بلندمدت و همگرایی ملی مشکلات را حل کنیم.

دولت با هر بارش مشکلات کم آبی را فراموش می‌کرد/ با همگرایی ملی بر کم آبی فائق آییم

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره مشکل کم‌آبی در استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان و عدم مدیریت لازم دولت در این باره، اظهار داشت: موضوع مشکلات آب و کم‌آبی و اقدامات لازم برای اصلاح انتقال آب در دو سال گذشته به دلیل بارش‌های خوب در کشور مغفول واقع شده است، در حالی که بارها در این باره در مجلس و از سوی نمایندگان مختلف تذکرات متعددی را به مسئولان دولتی از جمله وزارت نیرو و وزارت جهاد داده شده بود. 

وی افزود: متأسفانه با هر بارش باران، مشکلات مترتب کمبود آب و انتقال آب به فراموشی سپرده می‌شود، در حالی که باید با یک برنامه میان‌مدت و بلندمدت و همگرایی ملی در این باره مشکلات آب و حتی توزیع برق در کشور را حل و فصل کرد. 

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌توانیم بپذیریم که عده‌ای در کشور از نعمت بزرگ آب بی‌بهره و یا کم‌بهره باشند، لذا وظیفه همگان است که برای رفع اساسی این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند. لذا حاکمیت، دولت و مردم بایستی با همگرایی ملی در این باره اقدامات عاجلی را انجام دهند. 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: درد کم‌آبی درد کل کشور است و مختص به یک یا دو استان نیست، زیرا در طول سالهای گذشته در این باره تذکرات متعددی داده شده و حتی بودجه‌های خوبی در طول سالهای گذشته در لوایح بودجه و از طریق صندوق توسعه ملی درنظر گرفته شده بود که مسئولان باید پاسخگو باشند که هزینه‌کرد این اعتبارات چه شده است و نمی‌توانیم بپذیریم که رفع مشکل کم‌آبی فقط بعد از بروز اعتراضات صورت گیرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول