اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

خروج ۶ واگن باری از خط در راه‌آهن لرستان/هدایت واگن‌ها روی خط و انتقال مسافران قطار با اتوبوس

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۶ دستگاه واگن قطار باری که در محدوده راه‌آهن لرستان از خط خارج شده بود به روی خط هدایت شد و تا ساعتی دیگر این مسیر بازگشایی و سیر ایمن قطارها از سر گرفته خواهد شد.

خروج ۶ واگن باری از خط در راه‌آهن لرستان/هدایت واگن‌ها روی خط و انتقال مسافران قطار با اتوبوس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی اظهار داشت: حدود ساعت یک بامداد امروز، 6 واگن از یک قطار باری که از سمت خوزستان به اصفهان در حرکت بود در محدوده راه‌آهن لرستان از خط خارج شد.

وی ادامه داد: از همان ساعات اولیه، همکاران فنی راه‌آهن مشغول عملیات انتقال این واگن ها به روی خط و آزاد سازی مسیر شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: هر 6 واگن به روی خط هدایت و بخش زیادی از بازسازی آن قسمت از خط آهن نیز انجام شده است و تا ساعتی دیگر، خط باز شده و سیر ایمن قطار در این مسیر آغاز خواهد شد.

رسولی ضمن عذرخواهی از مسافران قطارهای مسافری این مسیر که در حال سیر بودند گفت: به خاطر بروز این اتفاق، ۴ قطار مسافری که در این مسیر در حال سیر بود، متوقف شد که تلاش خود را برای ارائه خدمات رسانی به مسافران این قطارها انجام دادیم.

مدیرعامل راه‌‌آهن بیان کرد: تعداد زیادی از این مسافران با اتوبوس به مقصد خود به سمت جنوب اعزام شدند و تعدادی اتوبوس دیگر نیز در حال مسافرگیری است و بدین ترتیب سایر مسافران نیز به مقصد خود منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا یک ساعت آینده، این مسیر به صورت ایمن باز خواهد شد، تاکید کرد: ‌‌در شرایط سخت کرونا تلاش کردیم همراه با شرکت‌های مسافری با رعایت فاصله‌گذاری‌ اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و ارتقاء کیفیت در خدمت مردم‌ باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول