اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌اندازی بیش از ۷ هزار خانه ورزش روستایی در کشور/ آمادگی وزارت ورزش برای ایجاد باغ جوان در شهر انار

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: بالغ بر ۷ هزار خانه ورزش روستایی و ۲۵۰۰ زمین چمن فوتبال در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی بیش از ۷ هزار خانه ورزش روستایی در کشور/ آمادگی وزارت ورزش برای ایجاد باغ جوان در شهر انار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه سفر به شهرستان انار طی جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از مسؤولان شهرستان انار عنوان کرد: بالغ بر ۷ هزار خانه ورزش روستایی و ۲۵۰۰ زمین چمن فوتبال در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: پارک بانوان شهر انار در نوع خود بی‌نظیر است که جای بسی تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریتی شهرستان و شهرداری انار دارد.

وی هدف از حضور در شهرستان انار را پیگیری تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی بالای 75 تا 80 درصد پیشرفت عنوان کرد و افزود: ما پیگیری لازم جهت اختصاص بودجه و تکمیل پروژه‌هایی را که شخص وزیر در شهرستان قول داده‌اند را به عمل خواهیم آورد و همچنین پروژه‌های استانی را نیز با حضور استاندار محترم مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

 تقی‌زاده با اشاره به بازدید از استادیوم شهید سلیمانی گفت: با توجه به قول وزیر رفع مشکل سکوها،  تامین آب چمن، تامین نورافکن و فنس چمن این مجموعه در دستور کار خواهد بود.

وی عنوان داشت: در صورت اختصاص فضا توسط شهرداری انار، وزارت ورزش آمادگی آن را خواهد داشت تا مجموعه‌ای با عنوان باغ جوان با مرکزیت استان در انار راه‌اندازی شود که کلیه مسائل مربوط به امور جوانان در این باغ صورت گیرد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در صورتی که شهرستان بتواند زمینه حضور تیم فوتبال در لیگ‌های کشوری را فراهم کند، حمایت و پیگیری از سمت وزارت ورزش با رایزنی با فدراسیون فوتبال به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/۸۰۰۲۱/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول