اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

دیدار سردار قاآنی با مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم/ تشریح وضعیت محور مقاومت

فرمانده سپاه قدس امروز در سفری از پیش اعلام نشده و یک‌روزه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مراجع عظام تقلید و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت علیهم السلام، دیدار و گفتگو کرد.

دیدار سردار قاآنی با مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم/ تشریح وضعیت محور مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس امروز (پنج شنبه 31 تیر) در سفری از پیش اعلام نشده و یک‌روزه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مراجع عظام تقلید و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت علیهم السلام، دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی، مکارم شیرازی، علوی گرگانی و دیگر مراجع عظام تقلید و همچنین آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و نیز اعضای جامعه مدرسین، گزارشی از آخرین تحولات منطقه و وضعیت محور مقاومت ارائه داد.

علمای برجسته و اعضای جامعه مدرسین و مراجع عظام تقلید نیز در این دیدارها ضمن یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از تلاش‌های رزمندگان بدون مرز در منطقه و محور مقاومت تقدیر و در سخنانی بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین‌الملل تاکید کردند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول