اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سند توسعه فوتبال ساحلی کشور تدوین شد/ قوانین جدید FIFA به ضرر تیم ملی است

سند توسعه فوتبال ساحلی ایران توسط، حمیدرضا زارعی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی تدوین شد.

سند توسعه فوتبال ساحلی کشور تدوین شد/  قوانین جدید FIFA  به ضرر تیم ملی است

حمیدرضا زارعی درگفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد تدوین سند توسعه فوتبال ساحلی کشور اظهار داشت:  بر اساس نیاز  کشور و اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یکی از برترین تیم‌های ملی در سطح جهان است و بر اساس نیاز این رشته نزدیک به 2 سال به اتفاق برخی از دوستان و همچنین مدیران سابق ،فعلی فدراسیون فوتبال،کمیته‌های فوتبال ساحلی، مربیان و پیشکسوتان بر روی موانع و پیشرفت توسعه فوتبال ساحلی کار کردیم و در نهایت این سند استراتژی توسط افراد نخبه فوتبال ساحلی و تنی چند از اساتید مدیریت ورزشی به مرحله اتمام رسید.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: برای تدوین این طرح جلسات زیادی با پیشکسوتان، مربیان، مدیران باشگاه‌های کشور و همچنین اساتید دانشگاهی داشتیم تا بهتر بتوانیم نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم. بعد از شناسایی نقاط ضعف قوت نقاطی را که بعنوان تهدید در مورد توسعه فوتبال ساحلی بود را شناسایی کرده و توانستیم با استراتژی‌های مناسب این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. حال باید مسئولین فوتبال ساحلی  نسبت به توسعه و بهره وری منابع انسانی مدیریت فنی و تخصصی، ابعاد نظام یک‌پارچه مدیریت استعداد و تسهیل مسیر ترقی بازیکنان و طراحی و استقرار نظام ارزیابی و مدیریت عملکرد ارکان فوتبال ساحلی کشور اقدام لازم را انجام دهند.

زارعی افزود: امیدوارم با حضور محتشم، بعنوان مسئول کمیته فوتبال ساحلی کشور در زمینه استعدادیابی و همچنین توسعه فوتبال ساحلی پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.در حال حاضر فوتبال ساحلی ایران نیاز به استعدادیابی بصورت علمی و منطقی دارد تا بتواند در سال‌های آینده همچنان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

بازیکن سابق تیم ملی همچنین در مورد قوانین جدید AFC در مورد فوتبال ساحلی اظهار داشت: مهمترین تغییر قوانین جدید فوتبال ساحلی نگه داشتن توپ توسط دروازبان در نیمه زمین خودی به مدت 4 ثانیه است. این تغییر  بیشتر به ضرر تیم‌هایی ایران، روسیه و تاهیتی و چند کشور دیگر که دروازبان‌هایی آنها با پا  عملکرد خوبی دارند و به یک تاکتیک خاص برای آنها تبدیل شده است دارد.

وی گفت: یکی از شگردهای تیم‌ملی ایران در سال‌ها همین تاکتیک پای دروازبان بوده است  و این موضوع بسیار تاثیر داشته و بارها شاهد بودیم توسط همین دروازه بان‌ها گره بسیاری از بازی‌ها باز شده و تیم ملی ایران بازی را به نفع خود به پایان رسانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول