اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه کنترل جدی محورهای شمال/ خستگی و خواب‌آلودگی دلیل واژگونی اتوبوس

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلات بحث تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در خروجی تهران و البرز و همچنین ورودی استان مازندران در حال اجرا است.

ادامه کنترل جدی محورهای شمال/ خستگی و خواب‌آلودگی دلیل واژگونی اتوبوس

هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به شرایط کرونایی و تعطیلات بحث تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در خروجی تهران و البرز و همچنین ورودی استان مازندران در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه ممنوعیت‌های کرونایی کماکان به قوت خود تداوم دارد، افزود: وضعیت محدودیت‌ها نسبت به روز قبل بهتر شد به دلیل اینکه در کنار ممنوعیت تردد بحث اعمال ممنوعیت در خروجی استان‌های تهران و البرز نیز کمک‌کار بود.

سرپرست پلیس راه مازندران اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته، بیش از ۲هزار دستگاه اعمال قانون و بیش از ۸۰۰ دستگاه خودرو برگشت داده شدند که تشدید ممنوعیت‌هایی کرونایی تا ساعت ۷ روز دوشنبه ادامه دارد.

این مسؤول تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به کنترل خودروها در مبادی ورودی استان شاهد افزایش حجم خودروها هستیم به‌طوری‌که در مسیر ورودی محور چالوس شاهد ترافیک  ۴۰۰ متری، در ورودی محور سادکوه ترافیک۵۰۰ متری و در ورودی هراز شاهد ترافیک ۷۰۰ متری هستیم.

عبادی با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راه با جدیت درحال کنترل خودروها هستند، خاطرنشان کرد: تاکید ما به همه رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

وی با اشاره به واژگونی اتوبوس در محور هراز، گفت: دلیل این حادثه خستگی و خواب‌آلودگی بوده است که لازم است رانندگان از رانندگی با خستگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول