اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دیدار منتخبان شورای شهر با اعضای شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب/ لزوم توجه به مسائل فرهنگی و زیرساختی شهر

اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان با اعضای شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب در استان اصفهان دیدار کردند.

دیدار منتخبان شورای شهر با  اعضای شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب/ لزوم توجه به مسائل فرهنگی و زیرساختی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان با با اعضای شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب در استان اصفهان دیدار کردند.

 این دیدار با حضور اعضای شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اسلامی، آیت‌الله مهدوی، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی، حجت‌الاسلام حسین بهشتی‌نژاد و دبیر مجمع نیروهای انقلاب، حجت‌الاسلام علیرضا باطنی و ۱۳ نفر از منتخبان شورای ششم برگزار شد، در این دیدار پیرامون مسائل شهر اصفهان، آخرین وضعیت شهرداری و اولویت‌های مردم برای فعالیت شورای ششم بحث و تبادل نظر شد.

لزوم توجه به مسائل فرهنگی و سبک زندگی در شهر اصفهان

آیت‌الله مهدوی در این نشست با اشاره به فضای فرهنگی و عمرانی شهر اصفهان، بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و سبک زندگی در شهر اصفهان تأکید کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر نیازهای اصفهان برای حضور مدیریت شهری جوان، فعال، جهادی، مردمی و با سابقه فعالیت فرهنگی و در عین حال توجه به اولویت‌های زمانی حوزه اقتصادی و ساخت‌وساز شهرداری اصفهان تأکید داشت.

اهمیت کار جهادی و داشتن برنامه برای رسیدگی به اولویت‌های شورا

در بخش دیگری از این جلسه، حجت‌الاسلام احمد سالک و حجت‌الاسلام حسین بهشتی‌نژاد دیدگاه‌های خودشان را نسبت به وضعیت موجود در شهر اصفهان، چالش‌ها، فرصت‌ها، نقاط ضعف و قوت شهر بیان کردند و بر لزوم کار جهادی و برنامه داشتن برای رسیدگی به اولویت‌های مهم پیش‌روی شورای شهر تأکید کردند.

حجت‌الاسلام باطنی نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون مسائل شهری و فعالیت شورای منتخب پرداخت.

در ابتدای جلسه محمد نورصالحی، به نمایندگی از منتخبان گزارشی مبنی بر، بیش از ۱۳ جلسه کاری و ۴ ساعته منتخبان، فعالیت کمیته اجرایی شورا برای پیگیری فراخوان‌ها و فرآیندهای انتخاب شهردار و روند فعالیت‌ها و آخرین وضعیت شهر اصفهان برآمده از جلسات مشترک با شهردار، شورای شهر فعلی و معاونان شهرداری ارائه داد.

لزوم توجه به مسائل فرهنگی و زیرساختی شهر به صورت توأمان

برخی دیگر از منتخبان نیز در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و جمع حاضر بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و زیرساختی شهر به صورت توأمان اشاره کردند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول