اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دیدار رئیس بسیج دانشجویی با خانواده شهید حاجی‌بابا

رئیس و معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با خانواده شهید محسن حاجی‌بابا دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار رئیس بسیج دانشجویی با خانواده شهید حاجی‌بابا

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسین کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی به همراه محسن جهانی معاون فرهنگی این سازمان با خانواده شهید محسن حاجی‌بابا دیدار و گفت‌وگو کردند.

کفعمی در این دیدار با تأکید بر مکتب شهادت گفت: این مکتب تمام ابعاد سازنده‌ انسانی اعم از روحیه‌ خودباوری، ایمان، ایثار، شهامت، تواضع، خلوص، وقار و کرامت‌های ناب بشری را در بطن خود دارد و وصول این خصایل انسانی جز در گام نهادن در این مسیر، میسر نخواهد شد.

در این دیدار ضمن تکریم و بزرگداشت فداکاریها و ایثار شهید حاجی‌بابا، کتاب بلندی‌های آفتاب ویژه سرگذشت زندگی، آثار و مجاهدتهای شهید دانشجو محسن حاجی‌بابا از سری تولیدات دبیرخانه کنگره ملی شهدای دانشجو ، توسط کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی به خانواده معظم این شهید دانشجو اهدا شد.

به گزارش فارس، شهید محسن حاجی بابا رتبه چهار پزشکی و از دانشجویان پیرو خط امام بود که در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از مردم و کشور به جبهه‌های مقابله با رژیم بعثی عراق شتافت و در ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

انتهای پیام/


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول