اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اعضای مجمع تخصصی کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت انتخاب شدند

انتخابات اعضای مجمع تخصصی کانون‌های دانشجویی قرآن و عترت وزارت بهداشت در سه مرحله برگزار شد و هفت عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل این مجمع معرفی شدند.

اعضای مجمع تخصصی کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت انتخاب شدند

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انتخابات مجمع تخصصی کانون‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت در بستر فضایی مجازی با مشارکت ۶۳ دبیر کانون‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

به دنبال برگزاری این انتخابات در سه مرحله، در این دوره از انتخابات ۲۹ نفر کاندیدا شدند و نتایج نهایی این انتخابات با معرفی هفت عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل اعلام شد.

علی بدیع الزمان از دانشگاه علوم پزشکی قم، سیده نسیم حلیمی پور از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، محمد حسین رضایی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فاطمه منتظری توکلی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان، هادی ساوری از دانشگاه علوم پزشکی گلستان، نگین قلی زاده از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و علیرضا روغنی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان در انی انتخابات به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

یاسمن جنگ آزما از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه و نرگس عظیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هم به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

ولی الله صحبت‌لو معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، حامد سلیمی و اکبری به عنوان ناظران اجرایی این انتخابات بر صحت برگزاری انتخابات نظارت داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول