اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

لطمه‌ها به دانشگاه فرهنگیان در دولت تدبیر و امید دغدغه‌مندان را نگران کرده است

معاون مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به دعوت از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش برای بیان نظرات پیرامون دانشگاه فرهنگیان گفت: لطمه‌های فرهنگی در واپسین لحظات دولت تدبیر و امید، دغدغه‌مندان نظام تعلیم‌ و تربیت را بیش‌ از پیش نگران کرده است.

لطمه‌ها به دانشگاه فرهنگیان در دولت تدبیر و امید دغدغه‌مندان را نگران کرده است

حسین شمسیان معاون مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره دانشگاه فرهنگیان و کوتاهی های صورت گرفته در قبال این دانشگاه گفت: متاسفانه لطمه های فرهنگی در واپسین لحظات دولت تدبیر و امید، دغدغه‌مندان نظام تعلیم‌ و تربیت را بیش‌ از پیش از آینده دانشگاه فرهنگیان، نگران ساخته‌است. 

وی افزود: علی‌رغم تأکیدات فراوان مقام‌معظم رهبری بر جذب معلم تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، آیین‌نامه نحوه مشارکت دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و حوزه‌های علمیه در تربیت منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش و آیین‌نامه گواهی صلاحیت معلمی مصوبه شورای‌عالی آموزش‌وپرورش را می‌توان خیانتی دیگر در لباس خیرخواهی آموزش‌وپرورش دانست. 

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروزه بزنگاه شناخت مدعی و دلسوز واقعی به مسله تعلیم وتربیت یا نگاهی که دید منفعت طلبانه به این نظام دارد، در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران از تعدادی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش دعوت کرده تا نظرات و نکات مدنظر خودشان را ناظر به مباحث مطرح شده پیرامون دانشگاه فرهنگیان و مصوبات پیرامون مسئله آموزش و پرورش بیان کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول