اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهرداری پاتوق معتادان را تخریب کند

استاندار استان مرکزی گفت: ساختمان‌های مخروبه و متروکه‌ای که به عنوان پاتوق معتادان شناسایی شده‌اند باید تخریب شوند و شهرداران باید طبق قانون این کار را صورت دهند.

شهرداری پاتوق معتادان را تخریب کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید علی آقازاده در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: ساختمان‌های مخروبه و متروکه‌ای که به عنوان پاتوق معتادان شناسایی شده‌اند باید تخریب شوند و شهرداران باید طبق قانون این کار را صورت دهند.

وی افزود: اقدامات پلیس و دستگاه قضایی استان در راستای کاهش معضلات مواد مخدر افزایش داشته که جای تشکر دارد؛ البته در این مدت خسارت‌هایی هم نیروی انتظامی دیده است که شهادت پرسنل جان بر کف نمونه این ادعاست.

استاندار مرکزی بیان کرد: باید حمایت‌های لازم از اقداماتی که کودکان و نوجوان را از مصرف مواد مخدر دور می‌کند صورت داد؛ باید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همه دستگاه‌های مربوطه که به مقابله با مصرف مواد مخدر در نوجوانان پرداخته‌اند حمایت کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر همیشه از اولویت‌های مهم پلیس بوده است گفت: در ۴ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۲ هزار و ۶۲ کیلو مواد مخدر کشف شده که کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ رشد و دستگیری‌های نیز با افزایش ۲۸ درصدی به ۳ هزار و ۴۵۲ نفر رسیده است.

شمسایی فر اظهار کرد: در این مدت همچنین ۶ باند اصلی مواد مخدر منهدم و ۸۷ نفر از اعضای آن دستگیر شدند

وی افزود: در طرح‌های مقابله با خرده‌فروشان نیز ۷۸۲ دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است؛ در این مدت ۱۲۶ نفر حمل‌کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: با پاک‌سازی ۲۲۰ مورد از نقاط آلوده افزایشی ۲۴ درصدی در این زمینه کسب کرده‌ایم که توانستیم در این طرح‌ها ۶۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کنیم. همچنین در راستای ارتقای امنیت اجتماعی تا به امروز ۲ مرحله در شهرستان اراک و یک مرحله در شهرستان ساوه انجام داده‌ایم.

شمسایی فر تصریح کرد: در راستای طرح مبارزه با کشت خشخاش و گیاهان ممنوعه ۶۶ درصد افزایش توفیقات با اقدامات پیشگیرانه داشته‌ایم

به گفته وی در راستای طرح تشدید برخورد با خرده‌فروشان ۱۲۸ مرحله صورت گرفته است که افزایشی ۳۹۲ درصدی در مقایسه با سال گذشته داشته است.

شمسایی فر از سپاه و بسیج جهت همکاری با پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای شناسایی توزیع‌کنندگان مواد مخدر و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه تشکر کرد و از سایر دستگاه‌ها درخواست کرد جهت انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول