اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۱۲ دستگاه ماینر از انبار یک منزل مسکونی

پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱۲ دستگاه ماینر از انبار یک منزل مسکونی در حوالی باغ فیض خبر داد.

کشف ۱۲ دستگاه ماینر از انبار یک منزل مسکونی

سرهنگ صادق قره باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 12 دستگاه ماینر از یک باب منزل مسکونی در حوالی باغ فیض خبر داد. 

سرهنگ قره باقری در تشریح خبر فوق با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال، هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت: پلیس در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به شناسایی فردی که در منزل مسکونی خود در حوالی باغ  فیض اقدام به استفاده غیرمجاز از دستگا‌ه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کرد افزود: ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از مکان مورد نظر، 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال که متهم مربوطه به طرز ماهرانه ای در انبار واحد مسکونی خود جاسازی کرده بود، کشف کردند.

سرهنگ قره باقری از دستگیری و معرفی متهم که خود از اراذل و اوباش سطح 3 بوده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش دستگاه‌ های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را 5 میلیارد  ریال برآورد کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان،خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط طاقت فرسای گرما و اوضاع کنونی حاکم بر جامعه و نیاز مبرم به نیروی برق، مبارزه بی‌امان با استفاده کنندگان غیرمجاز دستگاه های تولید رمز ارز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول