اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خریداری دستگاه سی تی اسکن فامنین تا دو ماه آینده

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه خریداری دستگاه سی تی اسکن فامنین تا دو ماه آینده انجام می‌شود از کلنگ‌زنی احداث بیمارستان یک‌هزار تخت‌خوابی همدان خبر داد.

خریداری دستگاه سی تی اسکن فامنین تا دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در جریان افتتاح فاز نخست مرکز جامع سرطان همدان با حضور محمدباقر نوبخت اظهار کرد: فعالیت‌های امروز ما برای خدمت به مردم بهتر از گذشته در حال انجام است به طوری که پایان دولت باعث نشده کارها بر زمین بماند.

وی در خصوص پروژه بیمارستان اکباتان گفت: این بیمارستان هم اکنون نیازی به اعتبار ندارد و تجهیز نیز همزمان انجام می‌شود قبل از پایان این پروژه کلنگ بیمارستان یک‌هزار تخت‌خوابی همدان نیز به زمین می‌خورد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مبالغ در نظر گرفته شده و تزریق شده در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: آقای نوبخت به استقلال راه‌آهن همدان و ملایر کمک کرد.

وی با بیان اینکه امروز هیچ حاشیه‌ای در استان وجود ندارد و فضای ما فضای کار است اظهار کرد: هر هفته جلساتی همراه با گزارش دستگاه‌ها داده می‌شود.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه دستگاه سی تی اسکن فامنین تا دو ماه آینده خریداری می‌شود، اطلاع رسانی در مورد اقدامات انجام شده را خواستار شد و افزود: این افتخارات مربوط به نظام جمهوری اسلامی است و این دولت مسیر را تا به اینجا پیش برده است.

وی با اشاره به هماهنگی مسئولان استان همدان از اقدامات بزرگ خانواده فرشچیان و مهندس حصاری به طور ویژه تشکر کرد و ادامه داد: خداوند این خانواده افتخار خدمت به مردم را اعطا کرده است که افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با ۳۰ میلیارد تومانی که دیروز توسط آقای نوبخت ابلاغ شد و ۱۰۰ میلیارد تومان قبلی مرکز جامع سرطان در فازهای بعدی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ 89050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول