اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش تمرین استقلال| شعار علیه مددی و معاون وزیر ورزش/تعجب خبرنگاران از احضار یک بازیکن به دادگاه+فیلم

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی که بازیکنان حاضر به انجام کارهای تاکتیکی نشدند تحت‌الشعاع حواشی قرار گرفت.

گزارش تمرین استقلال| شعار علیه مددی و معاون وزیر ورزش/تعجب خبرنگاران از احضار یک بازیکن به دادگاه+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که قرار بود تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود اما بازیکنان این تیم به دلیل شرایط موجود و عدم پرداخت مطالبات حاضر به برگزاری تمرین نشدند.

* بیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال هم وقتی صحبت‌های کاپیتان و دیگر بازیکنان این تیم را شنید با آنها همراه شد و سپس نزد خبرنگاران رسانه‌های گروهی آمد تا با آنها به صحبت بپردازد.

* پندار توفیقی و سلطانی معاونان اسبق استقلال به همراه علی نامداری مشاور پیشین هیأت مدیره این باشگاه امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند. همچنین کامیار کاردار پیشکسوت این تیم هم در محل تمرین استقلال حاضر شد و برای دقایقی با کادر فنی این تیم به صحبت پرداخت.

* حدود 200 نفر از تماشاگران تیم استقلال در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرده و البته نسبت به احمد مددی موضع‌گیری کردند. آنها در طول برگزاری تمرین علیه مددی شعار داده و البته به مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان اعتراض کردند.

* اظهارنظر محمد دانشگر پیرامون شکایت مددی از فرشید اسماعیلی در دادگاه باعث تعجب خبرنگاران حاضر در تمرین امروز آبی‌پوشان شد.

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول صحبت با رسانه‌ها درباره مشکلات مالی بودند سرمربی تیم استقلال با دیگر بازیکنان این تیم در وسط زمین چمن صحبت کرد. 

* به گفته فرهاد مجیدی شیخ دیاباته حدود 600 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار است و همین موضوع باعث شد تا هواداران حاضر در تمرین استقلال در مورد جدایی این بازیکن صحبت کنند. آنها ضمن نگرانی از مطالبات دیاباته از اعضای کادر فنی تیم استقلال خواستند به هر شکل ممکن این بازیکن حفظ شود.

* هرج و مرج بیرون از محل تمرین تیم استقلال باعث به وجود آمدن  مشکل در تردد این تیم شد و در نهایت فرزاد مجیدی از تماشاگران خواست تا به هر شکل ممکن محل تمرین را ترک کنند.

* تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت و در صورتی که آبی‌پوشان فردا تمرین کنند تنها با یک جلسه تمرین ریکاوری و یک تمرین سبک پیش از بازی مقابل شاگردان محمود فکری قرار خواهند گرفت.

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول