اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اجازه کمیسیون آموزش به دانشگاه‌ها برای جذب دانشجو بر اساس شرط معدل و بدون آزمون

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مصوبه این کمیسیون به همه دانشگاه‌ها برای جذب دانشجو بر اساس شرط معدل و بدون برگزاری آزمون خبر داد.

اجازه کمیسیون آموزش به دانشگاه‌ها برای جذب دانشجو بر اساس شرط معدل و بدون آزمون

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه ۲۷ تیر) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه طرح الحاق 3 تبصره به ماده 4 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلی تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با حضور رئیس سازمان سنجش مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: این تصمیم کمیسیون برای جذب دانشجو در رشته‌‎های کم رقابت در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اتخاذ شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: پیش از این دانشگاه پیام نور سال‌ها به صورت فراگیر و بدون برگزاری کنکور متمرکز اقدام به جذب دانشجو می‌‎‌کرد که مورد ایراد سازمان بازرسی کشور قرار گرفت و نهایتا با تصمیم امروز کمیسیون مقرر شد، همه دانشگاه‌ها اجازه جذب دانشجو بر اساس شرط معدل و بدون برگزاری آزمون را داشته باشند.

حاجی پور گفت: طرح الزام دولت به تعیین سرفصل «جنایات استکبار جهانی» در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها نیز برای بررسی بیشتر به کمیته مربوطه خود ارجاع شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول