اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وضعیت حقوقی خدمتگذاران وزارت آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود

نماینده شهرضا در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای تعیین تکلیف وضعیت حقوقی خدمتگذاران، لایحه به‌ مجلس ارائه کند.

وضعیت حقوقی خدمتگذاران وزارت آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 تیر) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهار داشت: از هیات رئیسه مجلس می‌خواهم یک بار برای همیشه موضوع رتبه بندی معلمان را تعیین تکلیف کند.

وی خطاب به وزیر نیرو افزود: تاکنون به دفعات متعدد درخصوص وضعیت بحرانی آب شرب و بی کیفیت برخی شهرستان تذکر داده و پیگیری کرده ام. 

نماینده شهرضا در مجلس خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد و اظهار داشت: آقای وزیر؛ آیا این عدالت است که حق بیمه افراد در تمامی نقاط کشور یکسان باشد، اما دسترسی به خدمات برای آنها با یکدیگر متفاوت باشد.

محمودی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: علی رغم تذکرات متعدد هیچگونه اقدام موثری برای رفع مشکلات دامداران و کارگران وزارتخانه های صمت و کشاورزی انجام نشده است، لذا وزرای صمت و جهاد کشاورزی باید در این خصوص پاسخگو باشند.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای تعیین تکلیف وضعیت حقوقی خدمتگذاران، لایحه مذکور را به مجلس ارائه کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول