اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

فارس من| تسهیلات برای دریافت روادید تحصیلی دانشجویان افغانستانی در ایران

تعدادی از کاربران فارس من با ثبت درخواستی خواستار ارائه تسهیلات برای دریافت روادید تحصیلی دانشجویان پسر افغانستانی در ایران شدند.

فارس من| تسهیلات برای دریافت روادید تحصیلی دانشجویان افغانستانی در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، تعدادی از کاربران خبرگزاری فارس ضمن ثبت درخواستی در فارس من خواستار ارائه تسهیلات برای دریافت روادید دانشجویی دانشجویان پسر افغانستانی در ایران شدند.

در این درخواست آمده است: دانشجویان افغان مقیم ایران که در حال تحصیل هستند برای دریافت ویزای تحصیلی مجبور به سفر به افغانستان‌ هستند تا در سفارت ایران ویزای تحصیلی خود را دریافت کنند. امکان دریافت ویزای تحصیلی برای دانشجویان دختر در جزیره کیش وجود دارد، اما برای دانشجویان پسر خیر.

کاربران فارس از سازمان‌های مربوطه از جمله وزارت امور خارجه ایران خواسته‌اند که این امکان نیز برای دانشجویان پسر افغانستانی نیز فراهم شود تا خانواده‌های مهاجر این دانشجویان بدون هیچ نگرانی از امنیت جان فرزندانشان، آنها را رهسپار جزیره کیش کنند تا ویزای تحصیلی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول