اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تعطیلی پمپ گاز در شبانکاره/ اولتیماتوم دستگاه قضا به شهرداری

رئیس دادگستری بخش شبانکاره گفت: قصور شهرداری، شورا و پیمانکار در موضوع بسته شدن پمپ گاز مشهود است و پس پایان مهلت یک‌هفته‌ای و عدم راه‌اندازی، در راستای تضییع حقوق شهروندی پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

تعطیلی پمپ گاز در شبانکاره/ اولتیماتوم دستگاه قضا به شهرداری

عبدالکریم جمالی در گفتگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مدت‌زمان طولانی است پمپ گاز که یکی از امکانات عمومی موجود در شهر شبانکاره می‌باشد تعطیل شده و در همین راستا نارضایتی‌های شدید مردم را در پی داشته است.

رئیس دادگستری بخش شبانکاره ادامه داد: دادگاه بخش شبانکاره به برای رفع این معضل نشست‌هایی با پیمانکار و اعضای شورا شهر و شهردار داشته است؛ مهلت کافی نیز داده شد که متاسفانه تاکنون حرکتی دیده نشده است، به صراحت میگویم دستگاه قضایی به جد ورود خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از صبر و حوصله مردم افزود: وقتی امکاناتی در یک منطقه است چرا باید گذاشته شود این امکانات حذف شوند، تعطیلی پمپ گاز شبانکاره نمادی از ناکارآمدی مسئولین شهری شبانکاره می‌باشد.

جمالی خاطرنشان کرد: قصور شهرداری، شورا و پیمانکار مشهود است و پس پایان مهلت یک‌هفته‌ای و عدم راه‌اندازی، در راستای تضییع حقوق شهروندی پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول