اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ملی‌پوش گیلانی بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد

تیم ملی والیبال ساحلی ایران الف با ترکیب «سینا شوکتی» از گیلان و «ابوالحسن خاکی‌زاده» از هرمزگان در بازی فینال چهارمین دوره مسابقه‌های والیبال ساحلی مردان زیر ۲۱ سال آسیا عنوان قهرمانی را کسب کرد.

ملی‌پوش گیلانی بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بازی فینال چهارمین دوره مسابقه والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال آسیا تیم ایران الف، در یک بازی جذاب و دیدنی با پیروزی دو بر یک مقابل تایلند را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. 

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در این دیدار ست اول را واگذار کردند اما در ست دوم و سوم به برتری دست یافتند تا عنوان قهرمانی را به خودشان اختصاص دهند. 

تیم ایران الف با ترکیب ابوالحسن خاکی‌زاده و سینا شوکتی از قبل سهمیه مسابقه‌های جهانی را هم کسب کرده‌اند. 
کامران ذوقی به عنوان سرپرست و آرش رامسری به عنوان سرمربی، تیم‌های زیر ۲۱ سال ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. 

در پیام محمدرضا داورزنی آمده است: «سلام به جوانان برومند ایران زمین، تبریک به شما خوبان که با همت و تلاش خستگی ناپذیر برای کشور عزیزمان افتخار آفریدید. به نوبه خود این پیروزی ارزشمند را به شما و مربی ارزشمند تیم و خانواده بزرگ والیبال به‌ویژه ساحلی بازان عزیز تبریک عرض می‌کنم.» رئیس فدراسیون والیبال بلافاصله پس از قهرمانی تیم الف ایران با ارسال پیامی این دستاورد ساحلی ایران را تبریک گفت. 

در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌های تایلند دو و سه با یکدیگر بازی کردند و نماینده دوم این کشور دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام سومی دست یافت. 

تیم ب ایران (امیررضا زمانی – رضا نقیبی‌زاده) نیز در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های تایلند یک و استرالیا همگروه بود و با پذیرش شکست برابر این تیم‌ها در مرحله مقدماتی حذف شد. 

کامران ذوقی به عنوان سرپرست و آرش رامسری به عنوان سرمربی، تیم‌های زیر ۲۱ سال ایران را در این رقابت‌ها همراهی کردند. حسن بازدرهوا به عنوان داور کاندید آسیایی در این رقابت‌ها قضاوت کرد. 

تیم‌های زیر ۲۱ سال ساحلی ایران ساعت ۴ و ۳۵ دقیقه بامداد روز شنبه ۲۶ تیرماه وارد فرودگاه امام خمینی خواهند شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول