اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هیأتی‌های قم 10 هزار نفر را در عید غدیر اطعام می‌کنند

مسئول گروه جهادی علی یاوران هیأت فاطمیون قم گفت: به مناسبت عید غدیر بنا داریم 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان مناطق محروم استان قم توزیع کنیم.

هیأتی‌های قم 10 هزار نفر را در عید غدیر اطعام می‌کنند

روح‌الله باقرزاده، مسئول گروه جهادی علی یاوران هیأت فاطمیون قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: گروه جهادی ما از ماه رمضان سال گذشته و همزمان با رزمایش مواسات و همدلی طبخ و توزیع غذای گرم برای نیازمندان را آغاز کرد که در ماه محرم نیز ادامه یافت. امسال در ماه رمضان موفق به طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان در ۱۰ شب پایانی این ماه شدیم.

اطعام ۱۰ هزار نفر به مناسبت عید غدیر

وی افزود: یکی از سنت‌های حسنه و سفارش شده به مناسبت عید غدیرخم اطعام دیگران است که امام رضا (ع) می‌فرماید: کسی که مؤمنی را در روز عید غدیر، غذا دهد، مانند فردی است که تمام پیامبران و صدیقین را غذا داده است. در همین راستا پویش اطعام عید سعید غدیرخم را راه‌اندازی کردیم. در این پویش بنا داریم با کمک مردم در شب و روز عید در مجموع ۱۰ هزار پرس غذای گرم ارگانیک و سال برای نیازمندان مناطق محروم استان قم طبخ و توزیع کنیم.

تهیه غذای نذری با محصولات کاملاً ایرانی

باقرزاده افزود: هزینه هرپرس غذای گرم ۱۵ هزار تومان است که امیدواریم با کمک‌های مردم موفق به طبخ و توزیع این تعداد غذا شویم. تمامی مواد مورد نیاز برای این اطعام، از محصولات کاملاً ایرانی تهیه شده است.

مسئول گروه جهادی علی یاوران هیأت فاطمیون قم اضافه کرد: در تهیه و توزیع این غذاها هیأت‌های مذهبی و سپاه نیز مشارکت دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای مشارکت در این طرح را به شماره حساب یا کارت اعلام شده واریز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول