اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واران با منچستریونایتد به توافق رسید +عکس

یک سایت اسپانیایی از انتقال «رافائل واران» از رئال مادرید به منچستریونایتد خبر داد.

واران با منچستریونایتد به توافق رسید +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران انگلیسی و اسپانیایی خبر دادند که انتقال «رافائل واران» به باشگاه منچستریونایتد قطعی شده و این بازیکن طی چند روز آینده از رئال مادرید جدا خواهد شد.

سایت ال‌ترنزیستور مدعی شد که مدافع فرانسوی در آستانه رسیدن به تئاتر رویاها است و تا چند روز آینده این انتقال رسمی خواهد شد. 


پوستری که طرفداران منچستریونایتد پس از اعلام این خبر از منتشر کردند. این عکس جعلی اکنون در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است

رسانه اسپانیایی نوشت که مدیربرنامه واران اکنون در انگلیس حضور دارد تا مذاکره به پایان برسد. این بازیکن در حال حاضر به فکر پیدا کردن خانه در شهر منچستر است. طبق اعلام سایت‌های انگلیسی نیز در روزهای آتی منچستریونایتد پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه رئال مادرید ارائه خواهد کرد تا این انتقال نهایی شود. 

بسیاری معتقد هستند که باشگاه رئال مادرید به دلیل شرایط مالی موافق فروش واران خواهد بود و می‌خواهد فصل آینده با زوج «آلابا-میلیتائو» پیش برود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول