اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۱۲۵ کیلو موادمخدر طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۱۲۵ کیلو و ۱۳۰ گرم حشیش و تریاک طی دو عملیات پلیسی در استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۲ متمهم دستگیر شدند.

کشف  ۱۲۵ کیلو موادمخدر طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی بیرجند اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای اصلی این شهرستان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مأموران در اقدامی منسجم و هماهنگ سواری پژو را متوقف و در بازرسی از آن ۵۷ کیلو و ۱۳۰ گرم حشیش کشف کردند، اضافه کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرشید همچنین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک سواری تیبا مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اضافه کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی و تلاش چند ساعته در بازرسی تکمیلی از سواری تیبا، ۶۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

وی با تأکید بر اینکه مأموران در این عملیات یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به‌کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول