اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دولت سیاست مورد نظر خود را در برجام اجرا کرد/ دروغ‌پردازی فایده‌ای ندارد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیاست مورد نظر خود را در برجام اجرا کرد گفت: آقای روحانی دنبال تطهیر خود و بر جا گذاشتن خاطره خوش در اذهان مردم است، اما گذشته همه افراد مشخص است.

دولت سیاست مورد نظر خود را در برجام  اجرا کرد/ دروغ‌پردازی فایده‌ای ندارد

هادی بیگی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به اظهار رئیس جمهور در آخرین جلسه هیأت دولت مبنی بر بی‌تقصیری دولت در برجام با بیان اینکه دولت هم مجری و هم سیاستگذار است اظهار کرد: دولت در حوزه آب، برق، گاز، نفت و مواردی از این دست مجری و در مواردی چون شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی امنیت ملی به عنوان سیاستگذار و مجری عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به برجام از همان ابتدا بدبین بوده و تنها با شروطی آن را پذیرفتند و اعلام کردند که به آن خوش‌بین نیستند افزود: دولت بدون نظر مقام معظم رهبری به مواردی چون برجام، سند ۲۰۳۰ و «FATF» ورود کرد و در همه این موارد نظر رهبری مشخص بود اما دولت کار خودش را کرد و نتیجه آن هم چیزی نبود جز شکست.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها نسبت به بدعهدی آمریکا و لزوم هوشیاری نسبت به این مسئله هشدار داده بودند اما دولت نسبت به این مسائل بی‌تفاوت و بی‌توجه بود.

وی ادامه داد: همه سیاست‌ها در دست دولت نیست اما دولت در برجام سیاست خود را اجرا کرد و پس از آن گفت همه نظام در آن دخیل هستند، وقتی هم که مشخص شد برجام فایده‌ای برای کشور ندارد، به دروغ اعلام کرد که دولت تنها مجری بوده است!

بیگی‌نژاد با بیان اینکه دروغ‌پردازی راه به جایی نمی‌برد خاطرنشان کرد: آقای روحانی دنبال تطهیر خود و بر جا گذاشتن خاطره خوش در اذهان مردم است، اما گذشته همه افراد مشخص است و نمی‌توان مردم را فریب داد.

انتهای پیام/89040/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول