اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای طرح شهید «سلیمانی» در بوستان‌های خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اجرای طرح شهید سلیمانی در بوستان‌های استان خبر داد و گفت: این اقدام باید به منظور آگاهی‌بخشی مردم و اطلاع از عواقب و پیامدهای تجمعات و دورهمی‌ها به‌طور ویژه انجام شود.

اجرای طرح شهید «سلیمانی» در بوستان‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: همه اقدامات و مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا در راستای حفظ سلامت مردم صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: در جریان مدیریت بیماری کرونا با عنایت به اینکه حفظ سلامت مردم خیلی مهم است باید درست تصمیم بگیریم و در اجرای آن‌ها نیز محکم باشیم.

استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در مورد بحران کرونا که طی این ۱۷ ماه تبعات فراوانی به همراه داشته و هر روز با یک سویه و شکل جدید در حال خودنمایی و تهدید جامعه است، هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

ملانوری با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم در قالب تصمیمات داخلی استان، خسارت‌ها را کاهش و از تبعات احتمالی بعدی جلوگیری کنیم، تصریح کرد: گزارش‌های کشوری نشان می‌دهند آمار ابتلا به بیماری افزایشی و متأسفانه آمار شهرهای قرمز رو به رشد است.

وی از اجرای طرح شهید سلیمانی در بوستان‌های استان خبر داد و گفت: این اقدام باید به منظور آگاهی‌بخشی مردم و اطلاع از عواقب و پیامدهای تجمعات و دورهمی‌ها به‌طور ویژه انجام شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه همه فرمانداران مکلف‌اند این موضوع را در پارک‌های شهرستان‌ها عملیاتی کنند، تصریح کرد: حضور یا ممنوعیت حضور مردم در پارک‌ها و مراکز تفریحی به تصمیماتی بستگی دارد که در کمیته امنیتی انتظامی اتخاذ می‌شود و در جلسه روز شنبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

ملانوری به وضعیت قرمز شهرستان نهبندان اشاره کرد و افزود: برای مدیریت شرایط نهبندان، بیمارستان صحرایی احداث شد تا بیماران در همان منطقه خدمات‌دهی شوند و از تسری بیماری به سایر نقاط به واسطه جابه‌جایی مبتلایان جلوگیری شود.

وی متذکر شد: بیشترین نگرانی ما از این بابت است که ناچار شویم به جهت شیوع بیماری، واحدهای صنفی را تعطیل کنیم که بدون شک این تصمیم آسیب‌هایی به همراه دارد و به واحدهای صنفی ضربه می‌زند.

استاندار خراسان‌جنوبی در پایان از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا خواست با تولید محتواهای ویژه نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در سطح جامعه اقدام نموده، خطرات گونه‌های جدید ویروس را هشدار دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول