اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری برنامه‎‌ها و نشست‌های تخصصی حجاب و عفاف در کانون‌های استادی بسیج

معاون امور بانوان و خانواده بسیج اساتید دانشگاه آزاد از برگزاری برنامه‎‌ها و نشست‌های تخصصی حجاب و عفاف در کانون‌های استادی بسیج به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.

برگزاری برنامه‎‌ها و نشست‌های تخصصی حجاب و عفاف در کانون‌های استادی بسیج

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بیست و یکم تیرماه سالروز خیزش مردم در اعتراض به کشف حجاب رضا خانی، که با خونهای ریخته شده بسیاری از هموطنان در تاریخ ثبت شد، روز ملی عفاف و حجاب نام گذاری شده است. در راستای گرامیداشت این روز ملی، معاونت امور بانوان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برنامه هایی را در سطح استانها و کانون‌های استادی اجرا کرد. 

زهرا جوانی معاون امور بانوان و خانواده بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی در این باره به خبرنگار فارس گفت: سلسله نشست های تخصصی حجاب و عفاف با محوریت هایی همچون فلسفه حجاب و عفاف، حجاب و عفاف از منظر جامعه شناسی- روانشناسی و نوروبیولوژی، حجاب و عفاف در قرآن، قوانین حجاب و عفاف در جمهوری اسلامی ایران، ضوابط پوشش در دانشگاه های مهم دنیا و نیز پاسخگویی به شبهات مربوط به حجاب و عفاف در سطح استان های مختلف از جمله برنامه های معاونت های امور بانوان کانون ها در سطح واحدها بوده است.

جوانی در ادامه به تشکیل جلسات کار گروهی آراستگی و شئون رفتاری اشاره کرد و گفت: در برخی استانها، همکاران متخصص، عکس نوشته هایی با موضوع عفاف و حجاب را تولید و در قالب عکس نوشته ها به پاسخگویی برخی شبهات پرداختند.

وی افزود: تدریس رایگان دوخت چادر و ملزومات حجاب، توسط اساتید متخصص، در برخی واحدها از دیگر فعالیت های این هفته بوده است.

معاون امور بانوان و خانواده بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در روز ۲۱ تیرماه، بصورت هماهنگ در کل استانها و واحدهای دانشگاهی، پیام گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب برای اساتید بانوی دانشگاهی ارسال و به پیوست آن فایل کتاب "راز یک فریب" که برنده لوح سپاس در زمینه حجاب است، تقدیم اساتید شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول