اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افرایش خودسرانه قیمت نان در پیشوا ممنوع است/ برخورد قانونی با خاطیان صورت می‌گیرد

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با نانوایی‌هایی که افزایش خودسرانه قیمت داشته باشند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و هیچ تخلفی قابل اغماض نیست.

افرایش خودسرانه قیمت نان در پیشوا ممنوع است/ برخورد قانونی با خاطیان صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا ظهر امروزدرجمع خبرنگاران اظهارکرد: هیچ تصمیمی برای افزایش بهای نان در شهرستان پیشوا اتخاذ نشده و افزایش خودسرانه قیمت ها ممنوع است. 

وی گفت: در صورت تصمیم‌گیری در خصوص افزایش قیمت نان  از سوی مراجع ذیصلاح ملی و استانی، مراتب در شهرستان پیشوا نیز ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: با نانوایی‌هایی که افزایش خودسرانه قیمت داشته باشند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و هیچ تخلفی قابل اغماض نیست.

عباسی بیان کرد: نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها با هدف ارائه نان با کیفیت و مطلوب، مقابله با گران فروشی و کم فروشی و رعایت اصول بهداشتی در دستور کار دستگاه‌های مسئول از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه صنفی مربوطه قرار دارد و گشت‌های منظم در این رابطه صورت می‌گیرد. 

وی افزود: با توجه به روح حاکم بر مقررات و قوانین نظام صنفی کشور، اتحادیه صنف خبازان مکلف است که بر عملکرد نانوایان نظارت مستمر داشته باشد.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در صورت گران‌فروشی و هرگونه تخلف از سوی نانوایان، در وهله اول اخطار و جریمه نقدی انجام می‌گیرد و تکرار تخلف منجر به قطع سهمیه آرد، پلمب و نهایتا ابطال پروانه نانوایی می‌گردد. 

عباسی ادامه داد: با توجه به شیوع کویید ۱۹ و بنابر دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا،  واحدهای نانوایی موظف به رعایت موازین بهداشتی از جمله استفاده از دستکش، ماسک و محلول‌های بهداشتی بوده و باید حتی‌الامکان از دریافت وجه نقد خودداری کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول