اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ابر چالش‌های طبیعی و تغییر اقلیم بررسی شد/ ضرورت پیگیری مشکلات منابع طبیعی در تصویب قوانین

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس از بازدید اعضای مجمع تهران از باغ گیاه‌شناسی ملی ایران خبر داد و گفت: ابر چالش‌های مهم محیط‌های طبیعی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

ابر چالش‌های طبیعی و تغییر اقلیم بررسی شد/ ضرورت پیگیری مشکلات منابع طبیعی در تصویب قوانین

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، گفت: در این بازدید نظارتی مسائل روز کشور پیرامون حوزه‌های مرتبط با منابع طبیعی و محیط زیست کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این بازدید مسئولان مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود ارائه کردند، اظهار داشت: همچنین موضوعاتی مانند ابرچالش‌های مهم محیط‌های طبیعی ایران، تغییر اقلیم و بحران آب، زراعت چوب و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این میان نمایندگان از دو پروژه مهم استاندارد کردن فرایند تولید با هدف تکمیل حلقه‌های پسین زنجیره گیاهان دارویی و تولید بذر، نهال و نشاء از ارقام اصلاح شده بومی و انحصاری گیاهان دارویی بازدید کردند و در جریان آخرین فعالیت های رخداده قرار گرفتند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد در این بازدید به اهمیت نقش قوه مقننه، در جهت‌گیری تصویب قوانین و تعیین جهت‌گیری  توسعه، تاکید ویژه بر اهمیت اکوسیستم های طبیعی ایران، حفظ گونه‌های گیاهی و تنوع ژنتیکی کشور تاکید شد که باید در پیگیری برنامه‌های عمرانی و توسعه کشور مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول