اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افزایش ۱۲۵ گیگابیت ظرفیت شبکه دیتای زیرساخت استان ایلام

مدیر کل ارتباطات زیرساخت استان ایلام از افزایش ۱۲۵ گیگابیت دیتای زیرساخت استان خبر داد.

افزایش ۱۲۵ گیگابیت ظرفیت شبکه دیتای زیرساخت استان ایلام

حسن بیگی مدیر کل ارتباطات زیرساخت استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، از افزایش ۱۲۵ گیگا بیت دیتای زیرساخت استان خبرداد و گفت: با توجه به برنامه های توسعه‌ای شبکه ارتباطات زیرساخت و در راستای تامین ظرفیت دیتا (اینترنت و اینترانت و vpls) استان جهت دسترسی کلیه اپراتورهای همراه اول -ایرانسل -رایتل و... و شرکت‌های مخابراتی و ارائه سرویس به مشترکین این ظرفیت در شبکه افزایش داده شد.  

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور از نظر شیوع ویروس کرونایی و استفاده تمامی کسب و کارها و مسائل آموزشی مردم از طریق فضای مجازی افزایش ظرفیت دیتای زیرساخت استان علاوه بر تامین نیاز اپراتورها و شرکت‌های مخابراتی، سهولت دسترسی مشترکین به شبکه دیتای کشور را فراهم می‌کند.

مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان ادامه داد: با توجه به اجرا و بهره برداری بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری (۵۵۰ کیلومتر دو مسیری) در سطح شبکه زیرساختی و مسیرهای شش گانه استان طی دو سال گذشته و افزایش ظرفیت شبکه دیتای زیرساخت از ۱۴۵ گیگا بیت به ۲۷۰ گیگابیت، بسترهای شبکه ارتباطی زیرساخت استان را جهت دسترسی عموم مردم به شبکه ملی اطلاعات فراهم کرده و با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی (ع)کلیه ظرفیت‌های مورد نیاز ارتباطی نیز پیش بینی شده است.

حسن بیگی در پایان اظهار داشت: شرکت ارتباطات زیرساخت استان با شبکه فیبر نوری به طول بیش از۱۷۰۰ کیلومتر و ظرفیت دیتای شبکه به ظرفیت ۲۷۰ گیگابیت و ۷ ایستگاه پر ظرفیت رادیویی و چهار پایانه فیبر نوری در سطح استان کلیه ارتباطات داخل و خارج استان و بین الملل مشترکین را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول