اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

روند صعودی کرونا در «نهبندان»/ بیمارستان صحرایی ٧٠ تختخوابی برپا شد

فرماندار شهرستان نهبندان گفت: از آنجایی که تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان به شدت افزایش یافته و بیمارستان فعلی هم برای درمان بیماران تخت خالی ندارد بنابراین بیمارستان صحرایی ٧٠ تختخوابی ویژه‌ بستری و درمان بیماران کرونایی برپا شده است.

روند صعودی کرونا در «نهبندان»/ بیمارستان صحرایی ٧٠ تختخوابی برپا شد

مجید بیکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهبندان، با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان نهبندان، اظهار داشت: این شهرستان به لحاظ رنگ‌بندی جدید کرونا، به قرمز پر رنگ تغییر وضعیت داده است.

وی از اعمال محدودیت‌های کرونایی در ایستگاه ورودی و خروجی شهر نهبندان با همراهی پلیس خبر داد و بیان داشت: ورودی شهر نهبندان بر روی مسافرین استان‌های همجوار بسته است وهمچنین برگزاری جلسات عزاداری و شادی ممنوع اعلام شده است.

فرماندار شهرستان نهبندان با بیان اینکه نیروهای ادارات شهرستان نیز با ۳۰ درصد ظرفیت و با تشخیص مدیر مجموعه به مردم خدمات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: طرح شهید «سلیمانی» برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا با جدیت تمام در شهرستان انجام می‌شود.

بیکی از برپایی بیمارستان صحرایی ٧٠ تختخوابی ویژه‌ بستری و درمان بیماران کرونایی خبر داد و افزود: از آنجایی که تعداد بیماران کرونایی در این شهرستان به شدت افزایش یافته و بیمارستان فعلی هم برای درمان بیماران تخت خالی ندارد بنابراین بیمارستان صحرایی ٧٠ تختخوابی ویژه‌ بستری و درمان بیماران کرونایی برپا شده است.

وی اضافه کرد: تیمی متشکل از ۴۰ نفر در این بیمارستان که فضای آن ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع است و در ضلع غربی و جنوبی بیمارستان نهبندان واقع شده به بیماران کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرماندار شهرستان نهبندان در پایان خاطرنشان کرد: ویروس دلتا طی ۵ تا ۱۰ ثانیه از فرد مبتلا به فرد سالم منتقل می شود، در حالی که این مدت زمان در ویروس هندی ۱۵ دقیقه است لذا از مبتلایان خواستاریم در صورت ابتلا به کرونا باید در کوتاه‌ترین زمان به مراکز درمانی مراجعه تا کادر درمان نیز بتوانند اقدامات لازم را برای آن‌ها انجام دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول