اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گلایه مردم از تعطیلی شبانه درمانگاه شبانه روزی توکهور

درمانگاه شبانه روزی شهید شهدادی توکهور چند هفته‌ای است که شب‌ها و روزهای تعطیل دربش به روی بیماران بسته است.

گلایه مردم از تعطیلی شبانه درمانگاه شبانه روزی توکهور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در منطقه توکهور و هشت بندی شهرستان میناب مردم نیاز مبرم به مراکز درمانی دارند و با توجه به فاصله زمانی و صعب العبور بودن مسیر توکهور و هشت بندی به میناب امکان مراجعه فوری به بیمارستان میناب مشکل است 

حال با وجود یک مرکز درمانی شبانه روزی در مرکز شهر که بدون تعرفه‌های دولتی مدیریت می‌شود جوابگوی مردم این منطقه نیست و به علت افزایش قیمت دارو، در این مرکز مردم توان پذیرش و درمان در آن را ندارند.

مرکز درمانی شهید عزت الله شهدادی توکهور یکی از مراکزی است که هزاران نفر از مردم این منطقه را تحت پوشش پزشک خانواده قرار داده است که تعطیلی این مرکز با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا در منطقه دور از انصاف است و مردم تقاضای حل این موضوع از سوی مسئولان امر هستند.

محمد تقوایی شهروند اهل توکهور و هشت‌بندی نیز در این زمینه به فارس گفت: متأسفانه درمانگاه شبانه روزی توکهور اغلب اوقات شب‌ها تعطیل است و مردمی که می‌خواهند به مرکز درمان بستر مراجعه کنند ابتدا باید در این مرکز معاینه و ارجاع بگیرند که نبود آن سبب گرفتاری برای مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: ما از تلاش مدافعان سلامت قدردان هستیم اما اگر بتوان شرایطی فراهم کرد که درمانگاه شبانه روزی توکهور که نیاز مردم است، به صورت شبانه روزی و روزهای تعطیل فعالیت کند، رضایت‌مندی مردم منطقه افزایش و مشکلات آنان سریع‌تر حل می‌شود.

منطقه توکهور و هشت بندی در ۶۰ کیلومتری شهرستان میناب قراردارد که جمعیت کل بخش حدود ۵۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول