اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

دوره اقدام و عمل فرا رسیده و همه باید به دولت منتخب کمک کنند

قائم مقام جمعیت جانبازان گفت: ما جانبازان باید پیشاپیش ملت بزرگ از همه ظرفیت‌های حزبی، صنفی و هیأتی برای خدمت به مردم استفاده کنیم و همه پای کار بیایم و چه در مشورت و تصمیم‌سازی و چه در اقدام و عمل با دولت سیزدهم همکاری کنیم.

دوره اقدام و عمل فرا رسیده و همه باید به دولت منتخب کمک کنند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حسن مخملی قائم مقام جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در همایش مجازی دبیران استانی جمعیت جانبازان، ضمن تبریک حماسه بزرگی که در انتخابات 28 خرداد 1400 رقم خورد، گفت: اگرچه همه عناصر ولایی در کشور دست به کار شدند تا کام ملت با این پیروزی شیرین شد، این حماسه  در حقیقت جلوه‌ای از نصرت الهی بود که به نمایش گذاشته شد و مصداق وعده قرآنی «نداولها بین‌الناس» محقق شد.

مخملی با تاکید بر اینکه اکنون دیگر هیچ عذری برای  انجام وعده ها در شرایط استقرار  کامل دولت سیزدهم قابل قبول نیست، گفت: ملت خشنودی خود را در خلق حماسه انتخابات برای ایجاد تحول نشان دادند و اکنون می‌دانند که سه قوه در اختیار نیروهای ولایی و انقلابی است و اگر چه فشار معیشتی روی مردم بسیار زیاد است، اما انتظار دارند دولت سیزدهم  با کمک قوای دیگر گره‌گشا باشد.

وی گفت: ما جانبازان باید پیشاپیش ملت بزرگ از همه ظرفیت‌های حزبی، صنفی، هیاتی، مردمی وغیره برای خدمت به مردم استفاده کنیم و همه پای کار بیایم و چه در مشورت و تصمیم‌سازی و چه در اقدام و عمل با دولت سیزدهم همکاری کنیم. طبعا دبیران استانهای جمعیت بعنوان مشاوران امین در استان‌ها می‌توانند در سطوح برنامه‌ریزی چابک‌تر از مرکز عمل کنند.

وی به دبیران استانی و اعضای جمعیت توصیه کرد خود را باور کنند و افزود: کسانی که واقعا ظرفیت و صلاحیت دارند، رزومه  شایستگان را عرضه کنند و ما نیز به آنها کمک می‌کنیم تا مسوولیتی متناسب با توانمندی خود را بپذیرند. اکنون دوره کار شکلی تمام شده و دوره اقدام  و عمل رسیده است.

وی از دبیران استانی درخواست کرد برای مطالبات و مشکلات هر استان طرح های خلاقانه و راه حل های مناسب و زود بازده به دولت جدید ارائه دهند و گفت: ارتباط موثر دبیران با مسوولان استانی دولت جدید باید برقرار باشد و در این صورت، پیشنهادها قطعا می‌تواندجامع تر و گره‌گشا باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول