اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آیت‌الله «عبادی»: احزاب برای حل مشکلات راهکارهای اجرایی ارائه دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: احزاب باید برای رفع مشکلات مختلف در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مسائل دیگر با هم بنشینند، فکر کنند و از صاحب‌نظران نظرخواهی کنند و سپس راه‌حل پیدا و به مسئولین اجرایی ارائه دهند.

آیت‌الله «عبادی»:  احزاب برای حل مشکلات راهکارهای اجرایی ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان احزاب و فعالان سیاسی بیرجند، ضمن تبریک حلول ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: یک مجموعه به نام حزب به طور مسلم متکی به اصول و پایه‌هایی است.

وی با اشاره به اینکه انسان طالب عدل است و بی‌محبتی را نمی‌خواهد چراکه تابع محبت است، بیان داشت: شرط اولیه ورود به هر تشکیلاتی این است که بر خلاف فطرت، وجدان، عدالت، عقل و منافع مردم نباشد چون ما انسان هستیم، پایه بالاتر این است که داخل هر تشکیلاتی می‌رویم باید بر مبنای اسلام باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: خدای متعال بهترین برنامه را برای زندگی انسانی قرار داده و در دین خدا همه چیز برای ما خیر سنجیده شده است لذا ما هم وارد هر تشکیلاتی که می‌شویم شرطش این است که بر خلاف دین اسلام نباشد.

عبادی تأکید کرد: انقلاب سند دارد و آن قانون اساسی ما است و اگر من به هر نحوی به دیگری ظلم می‌کنم یا حق کسی را ضایع کنم اگر نماز شب هم بخوانم فایده‌ای ندارد چون بر خلاف دین عمل می‌کنم.

وی ادامه داد: وقتی که یک حزب بر اساس اصول سه گانه و عقل و فطرت و منافع مردم تشکیل شد باید بنشیند و برای حل مسائل و مشکلات مختلف مردم تلاش کند و به عنوان یک حزب از مسئولین اجرایی، قضایی یا تقنینی بخواهد که فلان کار که به نفع مردم است را انجام دهند، این حزب یک حزب خوب است به هر اسمی که می‌خواهد باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی متذکر شد: احزاب باید برای رفع مشکلات مختلف در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مسائل دیگر با هم بنشینند، فکر کنند، از صاحب‌نظران نظرخواهی کنند، جمع‌بندی کنند و سپس راه‌حل پیدا کنند و به مسئولین اجرایی ارائه دهند.

عبادی با ابراز تأسف از اینکه گروهی در جمهوری اسلامی اسم خود حزب می‌گذارند اما بعدا مشاهده می‌‎شود آمریکا و اسرائیل و انگلیس از این حزب حمایت می‌کنند، تبیین کرد: عده‌ای در فتنه ۸۸ شعار دادند که انتخابات بهانه است جمهوری اسلامی نشانه است، پشتیبانی این‌ها هم توسط صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها انجام می‌شد.

وی با اشاره به حدیث «لَتُبَلْبَلُنَّ بَلْبَلَةً وَ لَتُغَرْبَلُنَّ غَرْبَلَةً»، متذکر شد: شاهد هستید که برای بیماری کرونا و یک سری بیماری‌های دیگر غربالگری می‌کنند، افراد در جامعه نیز غربال می‌شوند که چه کسی مریض است و چه کسی مریض نیست، کسی که مریض باشد باید بخوابد تا اصلاح شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان خارنشان کرد: انسان سالم انسانی است که در هر جریانی که واقع شود هیچ وقت از خود و خدا دست بر ندارد، کسی که به سادگی از خود و خدا دست بر می‌دارد به درد هیچ چیزی نمی‌خورد او از حیوان هم پست‌تر است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول