اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شکست خانگی نماینده فوتبال ساحلی گیلان مقابل قهرمان لیگ برتر

در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر با نتیجه ۶ بر ۲ نتیجه را به تیم پارس جنوبی بوشهر واگذار کرد.

شکست خانگی نماینده فوتبال ساحلی گیلان مقابل قهرمان لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در هفته دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر عصر امروز در ورزشگاه ساحلی شهرداری این شهر به مصاف تیم پارس جنوبی بوشهر رفت که در پایان با نتیجه ۶ بر۲ نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

برای تیم شاهین خزر رودسر آیدین تشنه کام ۲ بار گلزنی کرد و گل‌های تیم بوشهر را آرش کرمی و احساس درا هر کدام یک بار، مجتبی نجفی ۲ بار و میلاد دریایی هم ۲ بار موفق به باز کرذن دروازه نماینده گیلان شدند.

پارس جنوبی با این پیروزی ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروه خود جای گرفت و شاهین خزر رودسر هم بدون امتیاز از ۲ بازی شرایط مناسبی در جدول ندارد و چشم به هفته‌های آینده دارد.

این مسابقات در دو گروه پنج تیمی به‌صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود که در گروه اول تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش، شهرداری بندرعباس، شهریار ساری، دریانوردان بوشهر و ایفا سرام اردکان حضور دارند.

در گروه دوم نیز شاهین خزر رودسر با تیم‌های صنعت فرش حداد اصفهان، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه و سپاهان سمنان هم‌گروه است که تیم برتر از هر گروه راهی مرحله بعد خواهد شد.

به گزارش فارس، شاهین خزر رودسر نماینده فوتبال ساحلی گیلان دوشنبه ۲۸ تیر ماه در ورزشگاه سیمرغ سمنان به مصاف سپاهان سمنان خواهد رفت.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول