اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

BBC فارسی خبر حمله هواداران انگلیس به ایتالیا را حذف کرد

BBC فارسی که از هیچ خبر تلخ و منفی علیه ایران نمی‌گذرد، این بار پس از افزایش انتقادها به نحوه پوشش جانبدارانه اخبار مربوط به هواداران انگلیس، یک ویدئو منتشر کرد که آن را هم دقایقی بعد حذف کرد.

BBC فارسی خبر حمله هواداران انگلیس به ایتالیا را حذف کرد

از شایعه تا واقعیت: درحالی که تیتر یک بسیاری از رسانه‌های مطرح جهان خشونت شدید هواداران انگلیس در حاشیه دیدار فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ بود، اما BBC فارسی مستقر در لندن هیچ خبری در این خصوص منتشر نکرد.


نمونه اخبار بی بی سی فارسی همزمان با خشونت هواداران انگلیس

 

پس از شدت انتقادها به این رسانه انگلیسی، بی‌بی‌سی فارسی ویدئویی را با عنوان کتک زدن هواداران ایتالیا توسط هواداران انگلیس منتشر کرد اما جالب این است که این پست را هم  پس از چند دقیقه  از خروجی خود حذف کرد.

 

 

حذف این خبر که تصاویر آن در همه جای جهان پخش شده توسط بی‌بی‌سی درحالی است که آن‌ها از هیچ عکس و فیلمی از اخبار تلخ ایران اِبا ندارند.

پیش از این بی‌بی‌سی فارسی، در زمان فوت همسر ملکه همه اخبار خود را تعطیل و به این خبر بی‌ازش برای جامعه مخاطبش اختصاص داد و وزمانی که انتقادها از این رسانه بالاگرفت، بخش کامنت(نظرات) خود را بسته بود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول