اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عبدی: با یک تماس گفتند نباید در تمرین سایپا شرکت کنیم/ تابع تصمیم کادرفنی و باشگاه هستیم

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: سرپرست تیم تماس گرفت و گفت طبق تصمیم هیات مدیره نباید در تمرین شرکت کنیم اما تاکنون نامه‌ای به من نداده‌اند.

عبدی: با یک تماس گفتند نباید در تمرین سایپا شرکت کنیم/ تابع تصمیم کادرفنی و باشگاه هستیم

مهرداد عبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کنار گذاشته شدن خود از تیم سایپا اظهار داشت: در حال حاضر واقعا شرایط خوبی ندارم و نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت خاصی کنم زیرا سرپرست تیم فقط با ما یک تماس گرفته و اعلام کرد با تصمیم هیات مدیره فعلا نباید در تمرینات شرکت کنیم. ابتدا باید دید نظر باشگاه چیست و درباره این موضوع می‌خواهند به ما چه بگویند. سپس درباره‌اش صحبت خواهم کرد.

وی درباره دلیل نیمکت‌نشینی‌اش در بازی‌های اخیر سایپا توضیح داد: از ابتدای فصل حدود 24 هفته 90 دقیقه ثابت برای سایپا بازی کردم و در این 3-2 هفته اخیر به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتم. این موضوع هم تصمیم فراز کمالوند و کادرفنی بود.

هافبک تیم سایپا درباره اظهارنظر فراز کمالوند مبنی بر وی به همراه سه بازیکن دیگر این تیم باید دست کم تا دیدار با گل‌گهر بیرون از تیم باشند، توضیح داد: به این دلیل که چیزی به ما نگفته‌اند نمی توانم درباره این موضوع حرف بزنم اما از هر تصمیمی کادرفنی و باشگاه بگیرند، تبعیت می‌کنیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول