اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس جمهور ۱۰ پروژه مسکونی در گلبهار را افتتاح کرد

۱۰ پروژه مسکونی و زیربنایی در شهر جدید گلبهار توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

رئیس جمهور ۱۰ پروژه مسکونی در گلبهار را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، در هشتادمین برنامه طرح‌های کلان ملی امروز با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهوری۱۰ پروژه مسکونی و زیربنایی در شهر جدید گلبهار به بهره برداری رسید.

 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در این مراسم با اشاره به اینکه برای دومین بار در دولت دوازدهم  شاهد بهره برداری از طرح‌های عمرانی در گلبهار با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی هستیم، امروز نیز ۱۰ پروژه مسکونی شامل بهره برداری از هزارو ۵۲ واحد مسکونی، پارک موضوعی انرژی، دبستان ۱۰ کلاسه، یک مجتمع فرهنگی و مذهبی، ساخت خیابان و پیاده‌رو، مسیر دوچرخه سواری و بازسازی کانال به بهره برداری رسید.

هومن گریوانی یادآور شد: در مجموع برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تأکید کرد: علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی ساخت هزار و ۴۱۵ واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن و پارک محله گلشهر به مساحت ۲ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد تومان در شهر جدید گلبهار هم آغاز شد.

گفتنی است؛ همزمان با این افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های شهر جدید گلبهار در خراسان رضوی، ۶۲ طرح روبنایی و زیربنایی و مسکونی و نیز ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر و مسکن اقدام ملی در کشور با ۲۴ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول